سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاوران مهدی (عج)
لوگوها


(( نمایشنامه خطبه غدیر ))


  • تاریخ ارسال : دوشنبه 89/3/24, 10:14 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

 
دبیر طرح نشاط و تعالی سپاه فجر استان فارس از اجرای طرح "نشاط و تعالی"

 در بیش از دو هزار پایگاه مقاومت در استان فارس خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، سرهنگ پاسدار حسن خلیقی، دبیر طرح نشاط و تعالی سپاه فجر استان فارس امروز "24خرداد" در جمع خبرنگاران در شیراز گفت: طرح "نشاط و تعالی" و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان امسال در 2 هزار و 860 پایگاه مقاومت بسیج، کانون های فرهنگی و ورزشی جوانان، مساجد و واحدهای بسیج دانش آموزی از اوایل تیر آغاز خواهد شد و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

جلسه فرهنگی - شنبه ها

معاون فرهنگی سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: در این طرح کلاس های قرآنی، علمی، ادبی، معرفتی، هنری، ورزشی، سازندگی، اردویی، مهارت های زندگی و فنی و حرفه ای اجرا خواهد شد.

سرهنگ پاسدار خلیقی افزود: این برنامه با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در این ایام و همچنین ایجاد فضایی مناسب به منظور سوق دادن هیجان های رایج در دوران جوانی و نوجوانی به سمت الگوهای منطبق با ارزش ها و فرهنگ ایرانی اسلامی برگزار خواهد شد.

وی اظهارداشت: هدف دیگری از اجرای این طرح تخقق تدابیر مقام معظم رهبری در خصوص اوقات فراغت و سالم سازی محیط جامعه از ناهنجاریهای ناشی از بیکاری، سرگردانی، سیاستگذاری و برنامه ریزی منسجم و مشخص در امور اوقات فراغت خواهد بود.

معاون فرهنگی سپاه فجر استان فارس گفت: این طرح در سال گذشته در یک هزار و 166 پایگاه مقاومت بسیج در استان اجرا شد که تعداد آمار کل شرکت کنندگان در طرح مذکور بالغ بر 125 هزار و 433 نفر ثبت نام شده و از این تعداد 66 هزار و 614 نفر خوهران و مابقی را برادران تشکیل داده بودند.

خلیقی اظهارداشت: افراد برای ثبت نام می توانند به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، کانون های فرهنگی و ورزشی جوانان بسیج و کانون های فرهنگی و ورزشی مساجد در سراسر استان فارس مراجعه کنند.

سرهنگ خلیقی با بیان این مطلب که ثبت نام برای کلیه جوانان و نوجوانان اعم از بسیجی و غیر بسیجی آزاد است گفت : ما از دستگاه های مربوطه در امر غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تقاضا می کنیم با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت آن در خصوص اجرای بهینه طرح با سپاه استان همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد : ما استعدادهای زیادی در استان فارس داریم و باید با آموزش استعدادهای موجود در استان فارس را شکوفا کنیم.


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  


تبلیغات